OPIS KOMENTARZY OD ALLEGROWICZÓW

.

mobilesolutions_

Kupiłem w tej firmie komputer eee na prezent
pojechałem aby go odebrać osobiście
po powrocie do domu i sprawdzeniu
okazało się że jest wadliwy.
...
Zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę
niestety nie zgodzili się , dlatego ich
poinformowałem że zamierzam wystawić
komentarz negatywny .
...
Jedynym powodem dla którego nie wymienili
komputera było to że odebrałem go osobiście
...
Właściciel stwierdził :
"dlaczego ja mam tracić ? "
...
Później zaproponowano mi stratę 150zł
Naprawdę brak słów , nie chodzi już nawet
o pieniądze (komputer musiałem kupić drugi)
ale chodzi mi o zasadę , niestety małe firmy
mają to do siebie że walczą o każdą złotówkę
...
Zasłanianie się odbiorem osobistym aby
nie wymienić wadliwego komputera obrazuje
jak bardzo im zależy na kliencie.
...