OPIS KOMENTARZY OD ALLEGROWICZÓW

.

ZMORKAM

Na początku tradycyjnie napiszę że na 10tyś kupujących na mojej czarnej liście uzbierało się ponad 800 osób , co może dowodzić jedynie jak poważnie ludzie traktują zakupy lub jak niepoważni są kupujący .

Tak się zastanawiam co by było gdybym nie wystawiał aukcji "od 1zł ", otóż po pierwsze miałbym o 10 komentarzy neutralnych mniej bo to właśnie osoby które kupiły przedmioty warte przeważnie 30-40zł w okazyjnych cenach lekką ręką wystawiają neutralne komentarze po drugie jak to jest że osoby które kupują na "KUP TERAZ" potrafią zwrócić towar z czym nigdy nie robię problemów . Czy osobom które kupiły w okazyjnych cenach po prostu się nie chce ? Jeśli przedmiot nie odpowiada kupującemu ma on prawo zwrócić go bez podania przyczyny i jest to normalne ale może oni tego nie wiedzą ?


Co napisał ZMORKAM po zakupie zegarka za 4zł i 26 groszy (zauważ że ludzie walczą już nie o złotówki ale o grosze :) w tym przypadku o 6 groszy...

"Niestety wykonanie zegarka odbiega od opisu zawartego w aukcji, cena niestety odzwierciedla jakość, miało być pudełko... nie było... "

Faktycznie pudełka zapomniałem dodać (ściślej mówiąc zapomniałem usunąć treść o pudełku z aukcji która była wcześniej wystawiona stąd to przeoczenie) ...mogłem je nadać gdyby tylko kupujący przesłał wiadomość - wolał mnie poinformować w komentarzu ...cóż niektórzy tak mają .
Po drugie wykonanie zegarka jak na cenę 4zł to ABSOLUTNY REKORD ŚWIATA i nawet za cenę 39zł (cena producenta) uważam że nic lepszego nie znajdziesz .

I znów się zastanawiam jak to jest że ludzie potrafią kupować Gino Rossi za 130zł z przyklejonymi wskazówkami i na pół tysiąca kupionych nie wystawił nikt negatywnego komentarza a mi się taki trafia i to zawsze za 5zł :)
Może mam pecha a może ci których nie stać aby kupić w normalnej cenie za 30zł kupując zegarek za 5zł wyobrażają sobie że kupują OMEGĘ wartą 12tyś (no może trochę przesadziłem - domyślam się że osoba która kupuje zegarek za 4zł nie wie że istnieje taka firma)

Jeśli chodzi o opis aukcji , mimo że nie tak obszerny jak to wyjaśnienie to nadal twierdzę że pasek z obszyciem kolorową nicią jest wart 10zł lub więcej a koperta ze stalowym backsidem i mechanizm także cały metalowy to spore atuty (za 4zł nie do obalenia ;) Nie napisałem jeszcze że jak patrzysz na ten model i na Gino Rossi za 130zł obok to nie różnią się niczym . Swoją drogą Gino Rossi kojarzy mi się tylko z winem a model który kupił ZORKAM wygląda identycznie jak BVLGARI za 12tyś - czego z odległości 1 metra nikt nawet nie odróżni (tu znowu muszę bo się nie powstrzymam... no przecież domyślam się że ZORKAM nie wie co to BVLGARI)

Tak więc po co go kupił ?
dlaczego nie zwrócił ?
dlaczego nie napisał że brak pudełka ?
dlaczego uprzednio się nie skontaktował w celu wyjaśnienia ?

..pytania bez odpowiedzi ...a neutralny komentarz zostaje , no cóż nie rzucę się z piętra tym bardziej że ja zegarka nie produkuję a jednie wybieram i to staram się wybierać możliwie najlepsze w cenach w których się sprzedają . Niestety nie potrafię chyba przewidzieć ludzi którzy kupują za 4zł zegarki . Być może należy z takimi obcować przez całe życie aby ich zrozumieć , jeśli tak to miałem pecha lub szczęście jak kto woli .

Na tym chyba skończymy bo co tu więcej dodać ? tyle tylko że faktycznie czasem zdarzy się że przesyłka wyjdzie z dwudniowym opóźnieniem a czasem w zegarku przestanie działać bateria do winy zawsze się przyznaję , nadaję na swój koszt , zwracam za odesłanie , zaginięcia załatwiam mega-szybko i to bez czekania aż sprawa się wyjaśni , staram się jak mogę ale to i tak mało ... a wszystko za mniej niż najniższa emerytura , czy ktoś w to uwierzy ? sam w to nie wierzę ale takie życie .

Użytkownikowi ZORKAM gratuluję nowego zegarka i komentarza a sobie silnej woli aby nie wystawiać już więcej aukcji od 1zł ;)


poniżej zdjęcie z aukcji zegarka który nabył za 4.26zł ZORKAM :

Na koniec : 7 osób od których otrzymałem złe komentarze ma pozamykane konta a 2 negatywne dostałem jako odwetowe .

I teraz sobie przemyśl że kupiłem popsutego nowego laptopa za 1200zł i po 30 minutach poinformowano mnie że mi go nie wymienią - jedyne co mogłem to wystawić negatywny komentarz za co oczywiście otrzymałem odwetowy ... W życiu tak nigdy żadnemu kupującemu nie powiedziałem i zawsze wymieniam na nowy lub zwracam pieniądze i zawsze na mój koszt ...