OPIS KOMENTARZY OD ALLEGROWICZÓW

.

Big-Amar

Big-Amar , kłamca , krętacz i naciągacz ... i to dla kilku złotych ...

14 stycznia w piątek o godz. 15:27 kupiłem od Big-Amar przedmiot wart 37pln za który przelałem pieniądze w ciągu 20 minut.
Po 10 dniach zapytałem czy przesyłka została w ogóle nadana ? na co otrzymałem odpowiedź :

Big-Amar : Witam.

Dziękować Pan nie musi, bo w końcu Pan za to płaci :).
Pieniążki miałem już zaksięgowane wcześniej (
w weekend), dlatego karta
już 17 (w poniedziałek) została do Pana wysłana.


Dwa razy skłamał , nadał jak się później okazało 19stego a pieniądze miał nie w weekend a w poniedziałek ...krętacz ?



Poprosiłem o PDF mojej wpłaty (dla nich to 5min. roboty) i jaką otrzymałem odpowiedź ?

Big-Amar : Witam.
...Po co to Panu...

Już widzisz jakie podejście do klienta ma Big-Amar ale tu ich rozumiem , jak prześlą PDF to wykaże on że kłamali .
... a teraz zobaczcie co napisali dalej :


Big-Amar : Witam.
...Karta od nas wyszła, więc to nie nasza wina...

Może wyszła a może nie wyszła - dowodu na to nie mają a ja na wpłatę mam... okłamują mnie z przelewem , okłamują mnie z nadaniem , nie chcą przesłać PDF a na dodatek oskarżają mnie o wyłudzenie ...

Big-Amar : Witam

"...Mam wrażenie że tą kartę Pan otrzymał i próbuje Pan otrzymać drugą.
Zresztą nie Pan pierwszy.
Oby się Pan nie zdziwił :) ..."

Uśmieszek na końcu sugeruje nad wyraz jasno stanowisko sprzedawcy...



poniżej opis aukcji
... w którym słowa nie znajdziesz na temat wysyłki czy dodatkowego regulaminu ...
ale za to 14 razy
znajdziesz napis typu : Toshiba,Kingston, Nokia itp... czy na pewno taki towar otrzymasz? ... czyżby kolejne kłamstwo ?




Po 25 dniach przy braku zamówionego towaru i odpowiedziach sprzedawcy : "... to nie moja wina , więcej nic nie zrobię"
mam chyba prawo wystawić negatyw i poprosić o pomoc Allegro ?... co sprzedawca odbiera jako straszenie ...

FINAŁ SPRAWY
Big-Amar okazał się nieudolnym kłamcą twierdząc że pieniądze miał zaksięgowane na koncie w niedzielę jak też kilkukrotnie upierając się że nadał kart
ę w poniedziałek ! Towar faktycznie nadał , jednak nie w poniedziałek 17go a 19go w środę - poniżej stempel na kopercie :


Towar do mnie dotarł 27 lutego po 28 dniach !
...prawdopodobnie z winy poczty ...
Niestety karta jaką otrzymałem jest "NONAME" a nie firmowa jak można było wnioskować po zdjęciach czy opisie :( ...
po co w takim razie sprzedawca umieszcza
14 razy w opisie ich nazwy jak też zdjęcia firmowych kart i ? - naciągacz ?
A co najważniejsze karta nie działa z SP-H03 do którego była przewidziana... :(
zobacz poniżej na zdjęciu komunikat urządzenia które nie widzi karty ...


Ja także jestem sprzedawcą , uzbierałem ponad 700 osób na czarnej liście i widziałem już takie rzeczy że nic mnie nie zdziwi... mimo to zawsze załatwiam każdy problem szybko i na korzyść kupującego ... wielokrotnie tracąc .


Po miesiącu Big-Amar uzbierał 5 razy więcej negatywów niż ja po 5 latach ... gratuluję