OPIS KOMENTARZY OD ALLEGROWICZÓW

.

SLAJKO

Fragment odpowiedzi SLAJKO na negatyw jaki ode mnie otrzymał ... : "po pierwsze nie dostałeś odemnie negatywa.."

Po pierwsze kolego to "ode mnie" a po drugie kto powiedział że jeśli ty nosisz spódniczki to i ja muszę ? (Jak ty wystawiasz neutral to skąd Ci przyszło do głowy że także dostaniesz neutral ? - to tak jakbyś kogoś uderzył w policzek otwartą dłonią i oczekiwał że w zamian najwyżej otrzymasz to samo... spróbuj a się sam przekonasz... Dostałem od Ciebie neutral za przedmiot wart 16pln ... ja go nie produkuję.... ale za to sprawdzam przed wysyłką i na 100% wysyłam sprawny ! Czy ci się zegarek spodoba czy nie to już Twój problem - zawsze możesz go odesłać bez podania przyczyny w ciągu 10 dni ... ja wieeeeem że parówki za 7pln z kg. muszą się różnić od tych za 30pln z kg i nie robię z tego problemu , po prostu kupuję te na które mnie stać ale ty Chłopie myślałeś że za 16pln kupujesz Rolexa ? Cóż jeśli Cię nie stać nawet na to aby kupić przedmiot na aukcji "KUP TERAZ" to ja już Ci na pewno nie pomogę , weź się za robotę to może kiedyś odłożysz te 15 pln więcej . Swoją drogą jak patrzę na 20 twoich komentarzy , w tym 3 negatywy to Ci powiem ja je uzbierałem dopiero po 8.000 sprzedanych i aby była jasność spośród wszystkich które otrzymałem... 95% to komentarze od osób takich jak Ty - które kupiły na aukcjach "OD 1pln" przedmioty warte 5-15pln ... niestety tylko takie osoby stwarzają problemy ... jakimś cudem osoby kupujące "NA KUP TERAZ" potrafią załatwić sprawy normalnie - a podpowiem - nie gryzę i zawsze zwracam pieniądze lub wymieniam na nowy NA SWÓJ KOSZT ! ! ! .... tego nikt nie robi na Allegro. Jedno jest pewne : Ci którzy kupują na aukcjach "od 1pln" to zazwyczaj biedni ludzie a Ci właśnie najbardziej cenią pieniądze i wszystko jest OK ! tylko brakuje im chyba wyobraźni bo przecież mogą zawsze zwrócić towar bez tłumaczenia... może to za duży wysiłek ? ... wiem , wiem , sama rejestracja w Allegro jest dla wielu wyzwaniem ale dajcie spokój ...brak słów na takich ludzi .