OPIS KOMENTARZY OD ALLEGROWICZÓW

.

borys2406

borys kupił zegarek rzekomo uszkodzony ... nie zadzwonił , nie przesłał maila , nie przesłał wiadomości gg ... zbyt ciężkie wyzwanie ? może założyć specjalną linię , tylko dla borysa ?
Wystawił komentarz neutralny (poniżej) . Kolego jak nie masz czasu to nie mój problem TO GO ZNAJDŹ, pewnie jak kupisz drukarkę (uszkodzoną) to na witrynie sklepu napiszesz "neutral - nie mam czasu na "ZWORTY" ... brak słów dla takich ...

komentarz borysa:

"neutral, ponieważ zegarek był uszkodzony a nie mam czasu na wymiany albo zworty"

poniżej odpowiedź borysa na mój negatyw:

Odpowiedź z:pią 03 wrz 2010 18:41:20 CEST]
To jest szczyt CHAMSTWA!!!!!! negatyw za neutral? Bezczelny sznajder1970 CHAM I PROSTAK i on się nazywa uczciwym człowiekiem. Ktoś kto nie raczy sprawdzić towaru przed wysłaniem -LEŃ!!! STANOWCZO ODRADZAM ALLEGROWICZA!!!!!!




Zastanawiałeś się dlaczego na świecie są mądrzy i głupi ? ponieważ gdyby nie było tych drugich nie wiedziałbyś że jesteś mądrzejszy . Zabolało cię że negatyw za neutral ? Gdyby wystawiać komentarze za jakość towaru czy jakość transportu to połowa allegro miałaby negatywy ...ponieważ połowa allegro (jak nie więcej) handluje produktami z Chin a za jakość transportu nie odpowiadam ja a przewoźnik . Komentarz wystawiam za podejście sprzedawcy do klienta a nie przypadkową pomyłkę , pomylić może się każdy ale mieć podejście "NASZ KLIENT NASZ PAN" to już abstrakcja w tych czasach , niestety liczy się pieniądz . Borys nie zrozumie ale każdy inny który to czyta niech wie że od kilku lat , od 10.000 sprzedanych nigdy nie robiłem problemu ze zwrotem , reklamacją i wszystko odbywało się zawsze na mój koszt . Zaczynam mieć już dość i tak jak powiedział S.Lem " dopóki nie zacząłem używać internetu nie wiedziałem że na świecie jest tylu idiotów" ja widziałem ich zbyt wielu ... Wystawienie neutralnego komentarza ... bez podania powodu bez kontaktu myśląc że zostanie bez echa... następnie obrzucanie mnie "chamem czy prostakiem" Miej "jaja" jak coś jest nie tak napisz negatyw a jak uważasz że masz w 100% rację używaj mocnych określeń , nie znasz dosadniejszych obraźliwych epitetów ? może wszystkie są zarezerwowane dla ciebie ?

Na koniec : negatyw dla takich to za mało ...