OPIS KOMENTARZY OD ALLEGROWICZÓW

.

Lona2501

Sprawa w trakcie wyjaśniania ...

Użytkownik przeslał skan wpłaty z poczty .

...wpłata według skanu została wykonana po 6 dniach od momentu zakupu i
z doświadczenia powinna być u mnie po 9 dniach od momentu zakupu.
To dość długo , czasem pieniądze są księgowane tego samego dnia co zakup
jednak normą są 2 dni nie 9 dni
Napisałem o tym tylko dlatego że otrzymałem negatyw za brak odpowiedzi z mojej strony
na mail , otóż proszę dokładnie zapoznać się ze stroną o mnie , odpowiadam zawsze w ciągu 48h
Mail to nie telefon i jesli kupujący życzy sobie wiedzieć co się dzieje z przesyłką zazwyczaj dzwoni ...
dla tego użytkownika było widocznie to zbyt duże wyzwanie - wolał wystawić negatyw .

W takiej sytuacji sprawa będzie załatwiana drogą służbową (co niestety trwa)

Osobiście preferuję załatwianie spraw "po ludzku" i zawsze wszystko tak załatwiam a ponieważ nie są to "duże pieniądze" z zasady idę na rękę kupującym .

Gdyby mieli czekać choćby w wypadku zaginięć przez 2 miesiące na wyjaśnienia z poczty ....
nie sądzę aby się to komuś spodobało dlatego ja wszystko załatwiam i czekam cierpliwie a kupujący otrzymuje nową sztukę lub zwrot pieniędzy w ciągu kilku dni co świadczy o moim podejściu do kupującego .

W tej chwili mam ponad 600 osób na czarnej liście , jeśli chodzi o kupujących to z doświadczenia mogę powiedzieć że na przykładowych 10 pomyłkowo wysłanych przesyłek jedynie jedna lub dwie osoby odezwały się z wiadomością że otrzymały gratisowo dodatkowe zegarki... co niestety świadczy o ludzkiej naturze :(