OPIS KOMENTARZY OD ALLEGROWICZÓW

.

jobsik87



Jobsik87 wylicytował zegarek 8 sierpnia (dziś jest 8.10.09) od tamtej pory miałem przynajmniej z 8-10 zaginięć jednak prawie wszystkie są juz załatwione pozytywnie ...widocznie inni potrafili przypilnowac swoich spraw "lepiej" .

Jeśli chodzi o mail niestety od 1.10 skasowano mi konto na poczcie onet i wyświetla się jedynie taki napis :

Od wtorku mam nowy adres mailowy zmieniony w danych allegro jednak nie mam juz dostępu do starej skrzynki , swoją drogą jest tel. i wystarczy zadzwonić aby wszystko wyjasnić ...


Według regulaminu aukcji i allegro towar powinienem wysyłać dopiero po rozpatrzeniu reklamacji ! jednak załatwiam takie sprawy b.szybko ponieważ nie są to duże sumy a kupujący w wiekszosci przypadków tego nie rozumieją widząc jedynie swoją stronę medalu - do czego się juz przyzwyczaiłem i nie robię z tego problemu.


Swoją drogą wygląda to tak : jesli przesyłka nie dotrze w ciągu 14 dni - składam reklamację a w ciągu kolejnych najdalej 10 dni jesli się nic nie wyjasni wysyłam towar ponownie lub jesli go nie ma zwracam pieniądze -cała filozofia ... nie rozumiem dlaczego minęło tyle czasu jeśli można było to szybko załatwić ....